Ett litet uppehåll


Det har gått ett par månader sedan sist. Det har varit ett medvetet val. Att säga att tiden inte har funnits eller att det inte funnits uppslag till inlägg eller att viljan saknats, det skulle inte stämma. Vi har gjort saker, jag har börjat på inlägg men sen... Sen har mina prioriteringar legat på annat. 
Eller rättare sagt, mina prioriteringar har legat på mig själv på min "egentid". Jag har valt att lägga min tid på träning, på att försöka lägga mig i mer rimlig tid, på att slutföra diverse projekt som påbörjats tidigare mm. 

Ja helt enkelt på att få mer harmoni i mitt liv. 
Jag vill nämligen kunna vara mitt bästa jag, både mot mig personligen och som mamma. Och det går åt rätt håll även om det nu är min värsta tid på året. 
MEN, jag saknar faktiskt att blogga. Att få dela med mig av mitt liv. OCH, jag kommer att komma tillbaka. Jag måste bara hitta ett sätt att få in det utan att prioritera bort annat som får mig att må bra och utan att det måste bli sena kvällar jag ägnar åt er. Till en början blir det kanske småskaligt och med en del av de där halvfärdiga inläggen från hösten. 

Så snälla, ha lite tålamod! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar